Telefon/fax: 0232 212 230
Intervenții: 0232 935
Din anul 2001 SC Termo-Service SA este principalul furnizor de
servicii de administrare imobile din România, având un portofoliu de peste
23.000 de clienţi.
Firmele de administrare a asociațiilor de proprietari au câștigat teren în ultimii ani și nu e de mirare, acestea prezentând numeroase beneficii cum ar fi: siguranța, posibilitatea reducerii cheltuielilor și servicii integrate la cheie.
Când spunem servicii integrate ne referim la faptul că pe lânga serviciile de administrare, contabilitate și casierie, o firmă specializată oferă și consultanță juridică, sprijin în inființarea asociațiilor de proprietari, dar și în recuperarea debitelor, servicii de întreținere și intervenții de reparații a spațiului comun precum și de curățenie.
O firmă de administrare imobile este prezentă non-stop. În orice moment al zilei, al săptămânii, anului oferă clienților săi posibilitatea rezolvării urgențelor asociației.
Siguranța, garanția este conferită de faptul că firmele specializate în administrarea imobilelor dețin o poliță de asigurare care poate acoperi o pagubă, bineînțeles în condiția de a nu fi fost făcută voluntar, intenţionat.
Nu uitați ! Casa dumneavoastră este prea importantă pentru a o lăsa pe mâna oricui !
Peste 23000 de apartamente administrate și 19 ani de experiență în administrarea imobilelor își spun cuvântul.
Misiunea noastră înseamnă oferirea de servicii la cel mai înalt standard, în domeniul administrării imobilelor ce aparțin asociațiilor de proprietari/locatari, în baza contractelor semnate cu acestea precum și servicii de întreținere și reparații în construcții.
Pentru a putea construi o relație de afaceri pe termen lung este esențial să ajungi să descoperi, să cunoști asteptările clienților tăi referitoare la serviciile oferite, iar noi am descoperit că majoritatea clienților au nevoie comunicare, încredere și siguranță. Tocmai de aceea, Termo-Service SA are ca principal motor perfecționarea continuă a activității astfel încât oferta noastră să devină alegerea naturală a partenerilor nostri.
Pentru noi fiecare client este important! De aceea pentru putea construi o relație solidă, bazată pe încredere și comunicare, trebuie să ajungem să cunoaștem fiecare client în parte. Mai întâi trebuie să vă știm provocările și mai ales nevoile, astfel încât, la final, îmbinând perfect viziunea dumneavoastră cu a noastră, să putem spune că acest tot unitar pe care l-am format împreună și-a îndeplinit obiectivele.
Fiecare client are nevoile sale! Prima noastră întâlnire va fi una de cunoaștere, o întâlnire a întrebărilor, astfel încât să ne putem crea imaginea de ansamblu și să putem înțelege cu adevărat ce anume aveți nevoie. Doar așa vom putea să vă oferim servicii de cea mai înaltă calitate perfect adaptate la nevoile asociației din care faceți parte.
Orientarea spre client
Clientul e pe primul loc! Cum? Prin satisfacerea cât mai deplină a cerințelor clienților noștri în vederea perceperii și anticipării dorințelor și necesităților lor, prin creșterea gradului de repsonsabilitate și promptitudine vis-a–vis de clienţi. De aceea, în serviciile oferite fiecărui client în parte, îi punem la dispoziție experiența și profesionalismul nostru, într-un parteneriat baza pe încredere și respect reciproc.
Orientarea spre rezultate
Optimizarea utilizării resurselor financiare obţinute ca urmare a exercitării activităţii, pentru asigurarea pe termen lung a fondurilor de investiţii necesare dezvoltării societăţii.
Scopul nostru este de a crea o companie valoroasa. Facem acest lucru pentru a ne mentine cresterea si dezvoltarea, pentru a crea oportunitati de angajare si de a minimiza riscurile atat pentru investitori, cat si pentru angajatii nostri.
Calitatea/Performanța
Ne evaluăm performanțele cu cele mai înalte standarde, ne concentrăm eforturile pentru îmbunătățirea permanentă a calității seviciilor oferite clienților noștri, fiind în permanență un etalon de calitate și performanță pe piața de administrare imobile la nivel național. Cum? Prin perfecţionarea activităţii de administrare a asociaţiilor de proprietari, atragerea de noi clienţi, aducerea cu plata la zi a 85 % din numărul clienţilor și recertificarea Sistemului de Management al Calități în conformitate cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2008.
Dezvoltarea
Considerăm motivaţia, inițiativa, specializarea şi calificarea personalului ca determinante în cadrul politicii organizaţionale. Îmbunătăţim continuu comunicarea internă şi externă, realizarea de cursuri generale, training activ, realizarea de evenimente cu clienţii, îmbunătăţirea comunicării prin internet.
Directorul General al SC Termo-Service SA se angajează în respecterea şi îndeplinirea politicii în domeniul calităţii, asigurând în acest scop alocarea resurselor umane, financiare şi menținerea infrastructurii necesare realizării conformităţii serviciilor prestate în raport cu cerinţele impuse.
În anul 2020 Termo-Service S.A. a fost laureată pentru performanţa de a se clasa pe locul 1 în Top Afaceri din Romania 2020, domeniul: Servicii, grupa: Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract. Societatea noastră a fost premiată şi pentru meritul de „Cea mai mare firma de judetul Iasi” conform bilant 2019, pentru domeniu 6832: Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract.
Telefon/fax: 0232 212 230
Intervenții: 0232 935